Thursday, November 21, 2013

WANTED BY J. KENNER


MOST WANTED VOL 1 

Synopsis 
For fans of Fifty Shades of Grey, Bared to You, and Release Me comes an all-new erotic series of three enigmatic and powerful men, and the striking women who can bring them to their knees. 

He is everything I crave, all I desperately want—and he is everything I can’t have. 

Evan Black embodies my every fantasy. He is brilliant, fierce, and devastatingly handsome. But he is also headstrong, dangerous, and burdened with secrets. 

My family warned me to stay away, that I could never handle Evan’s dark dealings or scarred past. Maybe I should have listened. Maybe I should have run. But our desire is undeniable, and some temptations you just can’t fight. 
 
And from the moment we touch—the passion between us consuming us both—I know that I will never be the same. 

Wanted is an erotic romance intended for mature audiences. 

Reactions 
Fan of Damien Stark in Release Me, I jumped at the chance to read Julie Kenner's new series. 

Well, I fell in love with Angie. Her strength, her attitude and determination... I love the fact that we follow this girl who has a dark past and who repress her true personality behind the facade of a good girl. She plays a role and it's breaking her! 
She surprised me by her bold seduction of Evan and how she went to his conquest. 

As for Evan, I've taken a lot of time to enjoy it to his full potential. He is too cold, too remote and too often hides his lust and feeling behind his dark past mask. It was a bit painful to see a sexy and dominant man to refrain himself as much as Evan. Ultimately, it was against his nature ... 
Then he opens up and we discover an endearing and dead sexy male character! 

As for the story, the plot is slow to develop. But let me tell you about the romance... Waow! The desire is rising crescendo between Evan and Angie. It is remarkable. Sexy scenes begin as a foreplay and wrap you in desire and arousal. Then, they become more sexual and again, the author keeps you in hanging on her every words. It is perfectly balanced and perfectly well written. So, you easily forget the lack of pace in the action. 

Personally, I devoured this erotic romance even though I wish that the whole novel was like the last scenes with suspense, action and romance. But just for the wonderful way in which the characters fall in love with one another, this story is worth reading. 

Sensual and sexy!



Sentences
From Kat: "We could stay up late getting so wasted that there's no way in hell either one of us will dream."


From Angie: "There's nothing strong about surviving," I said. "All it means is that one more time, death passed you up."

From Angie: "One touch, one look, and I was aroused. As if I was a lock and he was the only key that fit"  


*WANTED BY J. KENNER 
MOST WANTED VOL 1

Traduction du synopsis 
Pour les fans de Fifty Shades of Grey, Bared to You, et Release Me sort une toute nouvelle série érotique concernant trois hommes énigmatiques et puissants et les femmes exceptionnelles qui peuvent les faire tomber à genoux. 

Il est tout ce dont j'ai envie, tout ce que je désire désespérément et il est tout ce que je ne peux pas avoir. 

Evan Black incarne tous mes fantasmes. Il est brillant, féroce et incroyablement beau. Mais il est aussi têtu, dangereux, et chargé de secrets. 

Ma famille m'a averti de rester à l'écart. D'après eux, je ne pourrais jamais gérer les relations sombres d'Evan ou son passé lourd et marqué. Peut-être que je devrais les avoir écouté. Peut-être que j'aurais dû courir. Mais notre désir est indéniable, et certaines tentations ne peuvent pas être stoppées. 


Et à partir du moment où nous nous touchons, la passion nous consomme. Je sais que je ne serai jamais plus la même.  

WANTED est une romance érotique destinée à un public adulte. 

Impressions 
Fan de Damien Stark dans Release Me, j'ai sauté sur l'occasion en apprenant que Julie Kenner avait sortie une nouvelle série.


Et bien, je suis tombée sous le charme d'Angie. De sa force, de son attitude et de sa détermination. J'aime le fait qu'on suive cette jeune fille; qui a un passé chargé et qui a du refouler sa véritable personnalité derrière une façade de fille sage. 
Elle m'a surprise par sa séduction d'Evan et la manière dont elle part à sa conquête. 

Quant à Evan, j'ai mis beaucoup de temps avant de l'apprécier. Il est trop froid, trop distant et il se cache trop souvent derrière son passé obscure. C'était un peu pénible de voir un homme sexy et dominant s'interdire autant de plaisir. A la limite, c'était contre nature... 
Puis, il s'ouvre et on découvre un personnage masculin attachant et sexy à mort!

Si l'intrigue tarde a se mettre en place, la manière dont le désir monte crescendo entre Evan et Angie est remarquable. 
Les scènes sexy débutent comme des préliminaires et vous enveloppent dans le désir et l'excitation. Puis, elles deviennent plus sexuelles et là encore, l'auteur vous tient en haleine. C'est parfaitement dosé pour faire oublier un manque de rythme dans l'action secondaire. 

Personnellement, j'ai dévoré cette romance érotique même si j'aurais aimé que l'ensemble du roman ressemble aux dernières scènes avec du suspense, de l'action et de la romance. Mais rien que pour la magnifique manière dont les personnages tombent amoureux l'un de l'autre, ce récit vaut la peine d'être lu. 

Sensuel et sexy!

Source
*Arc provided by Netgalley. I received this book in exchange of a fair and honest review.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive